Hit Point: Ez a mágusod életereje. Ha elfogy karaktered meghal. Bájitalokkal tudod feltölteni, és különböző varázslatokkal.
Magic point: Ez a mágusod aktuális varázsereje, melyből varázslataidat megvalósítod. Ezeket is bájitalokkal ás más varázslatokkal töltheted fel.
Experience point: Különböző kalandok, küldetések, expedíciók , feladatok, párbajok teljesítésével kapsz Experience poit -okat, (Tapasztalatpontokat).Ez a pontérték adja meg mágusod tapasztalatának mértékét. Ha elér 1 bizonyos határt, mágusod szintet lép.
A mágusokta egy 1-9es szintskálán tartják számon. Minél nagyobb magasságokba szárnyalnál, annál nehezebb lesz az utad. A 9. szintre, például csak a PRÓBA teljesítésével kerülhetsz. Ha mágusod szintetlép, teljesen felgyógyul, és kap +1500$ jutalmat. :D
Level |
HP |
MP |
Exp határ a következő szint eléréséhez |
1 |
100 |
100 |
200 |
2 |
120 |
140 |
800 |
3 |
140 |
150 |
1500 |
4 |
160 |
160 |
3000 |
5 |
180 |
170 |
5000 |
6 |
300 |
250 |
8000 |
7 |
320 |
300 |
12.000 |
8 |
350 |
400 |
50.000 v. PRÓBA |
9 |
500 |
500 |
... |
Defence point: Ez az a mágikus burok ami téged megvéd a harcok során. Ellenfelednek először ezt kell megsemmisítenie mielőtt téged támadhatna. Minél nagyobb az ilyen pontértéked annál erősebb a pajzsod. Ez minden csata után visszaáll eredeti maxértékére.
Attack Point: Ez a pontérték mutatja, hogy mekkorát üthetsz a harc folyamán. Botod minimális és maximális sebzése ez, és még emellett varázsolhatsz is mely + sebzést okozhat.
Speed point: Szintén a botod adata, amit különböző lábbelikkel is növelhetsz. Ahány 75x több ilyen pontod van mint ellenfelednek annyival többet támadhatsz :D (pl.: neked van 120, neki pedíg 200 akkor ő 2x támadhat egy körben mert 80 SpP van köztetek és abban 1x meg is van a 75...így az átlag 1 helyett ő 2t támadhat körönként :D )
Vásárlás: A tárgyak ára az a pénzérték amiért megveheted azokat. Ha nincs annyi pénzed akkor hiába írod be hogy megvennéd őket. (egyszerűen fogalmazok alap dolgokat, hogy a hülyék is megértsék.) A tárgyakat egy 1-5ös *-skálán is osztályozzuk. * = gyakori ** = nem hétköznapi *** = ritka **** = nagyon ritka ***** = szinte egyedi darab
Csata : 1 körben a következők közül választhatsz. Vagy támadsz a botoddal és/vagy egy varázslattal, vagy a 2. lehetőség hogy megiszol valamilyen bájitalt v külső tárgyat használsz fel. Ezután az ellenfeled következik és ha végzett akkor lezérult egy kör...
Varázslás: Ha a mágus használ egy varázslatot, el kell költenie annyi MP-t ahány a varázslat megkövetel...minden körben csak egy varázslatot hajthatsz végre alapból. A kis könyvecske azt jelzi a varázslat mellett h azt használata után hány körrel lehet újra használni ...a legerősebb varázslatokat gyakran csatánként csak egyszer lehet használni :P (ennek a jelölése : max1)
- Aktív varázslat: Használható
- Passzív varázslat: Teljes átolvasásig nem használható, vagyis ki kell még várnod pár kört h újra használhasd
Varázslatokat tanulással lehet elsajátítani, és az nincs ingyen...a kurzusra annál többet kell fizetni minél nehezz a varázslat. Csak olyan varázslatot tanulhatunk meg aminek már elértük a szintjét, különben hiába fizettünk be a kurzusra, a varázslatot sikertelenül sajátítottuk el.
Ellenállás (resist): A fegyvereknek és sebzést okozó varázslatoknak mindíg van elem...ezekre termésetesen mind érzékenyek vagyunk de vannak kiskapuk melyek segítségével egyre jobban képesek leszük tűrni őket. Minden elem ellenállása -50 ről indul de feltornászható egészen +100ig ahol az aktuális típusú fegyver már nemcsak h nem hat de még fel is tölthet energiával...ha 100 fölé léphetne egy ember könnyen átváltozhatna elmentállá de szerencsére ez egyelőre lehetetlen... |